Néhány hete már keringett a pletyka, miszerint az Apple meg fogja újítani az online ügyfélszolgálatát, hogy a vásárlók élőben tudjanak csevegni a terméktámogatásos munkatársakkal. Úgy tűnik tegnap elindult a rendszer, ám sajnos az Apple ezen hír írásáig nem adott hivatalos tájékoztatást a témában, így homályosak a részletek.
Egyelőre annyi biztos, hogy az Egyesült Államokban és Németországban mindenképp elérhető lesz a lehetőség, ám a funkcionalitás fokozatosan kerül bevezetésre, így még a kérdéses országokban tartózkodóknak sem feltétlenül jelenik meg a chat opció. A 24/7-es rendelkezésre állási idejű szolgáltatás hazai bevezetéséről egyelőre nincs megbízható információ.
Viszont annyi biztos, hogy a tesztfázis során az utóbbi hetekben néhányszor már véletlenszerűen megjelent csevegő az általános elérhetővé válás után az összes fontos almás termék esetén igénybe vehető lesz, míg a tesztfázis során csak néhány termék esetében állhatott fenn a megjelenésének lehetősége.
(A kép forrása: Dick Johnson / Flickr)