Hong Kong-i jelentések szerint a Lenovo hamarosan megszabadul minden saját márkás okostelefonjától, és a jövőben kizárólag a Moto márkanévre épít.
Bár a legutóbbi negyedévben 14 millió okostelefont szállított le a gyártó, több helyen igen gyengén szerepelt. Mivel a Moto márkanév világszerte erősebb, ezért van a saját készülékei elkaszálása mellett a vállalat. A Lenovo vállalati szinten is tett már lépéseket az átalakítások ügyében.
A Moto márka még a Motorola Mobilityvel került a Lenovóhoz 2014-ben, amikor közel 3 milliárd dollárért megvásárolta azt a Google-től.
Az okostelefonok mellett ugyanakkor a Lenovo fő üzletét továbbra is a PC-k jelentik - a vállalat a világ legnagyobb PC-s gyártója. A jövőben lassú átalakulást tervez a cég, amelynek keretében már nem hardvergyártó lesz, hanem egy felhasználóorientált vállalat, amely mesterséges intelligenciával és felhőszolgáltatásokkal támogatott készülékekre koncentrál.