Az okostelefonos üzletágának jövedelmezőbbé tétele érdekében a Samsung még 2014-ben elindította az exkluzívan Galaxy mobilokkal használható Milk Video és Milk Music szolgáltatásokat. Egy évvel később az előbbit lekapcsolta a vállalat, az internetes rádiók hallgatására használható utóbbit pedig a mai napig sem sikerült az Egyesült Államokon kívül elérhetővé tennie.
A nemzetközi debütálás már nem is fog megtörténni, most ugyanis a Slacker által hajtott, havi 4 dollárért reklámmentesíthető Milk Music-ot is utolérte a végzete. A Variety információit megerősítve a Samsung megerősítette, hogy 2016. szeptember 22-én tényleg lekapcsolja szerveroldalon az alkalmazást, a felhasználóinak a hivatalos Slacker programra váló átállást javasolja.
A Milk Music kudarcával nem feltétlenül ért véget a dél-koreai gyártó zeneszolgáltatásokkal való flörtölése, ám a jövőben saját fejlesztésű és márkajelzésű szoftverek helyett inkább partneri együttműködésekben gondolkodik a vezetés, azaz közismert és népszerű szolgáltatásokban járhatnak majd valamiféle előnyök a Galaxy eszközök mellé. Konkrétumokról egyelőre nem esett szó.
(Forrás: Engadget)