Rupert Murdoch, a híres-hírhedt News Corporation igazgatója februárban rántotta le a leplet cégének első, kifejezetten tabletekkel rendelkező olvasóknak szánt kiadványáról. A The Daily alapvetően egy kizárólag Apple iPad segítségével elérhető napilap, ám a terjesztési módszeréből fakadóan természetesen interaktív elemeket is tartalmaz, ráadásul nevetségesen olcsó: hetente csupán 1, évente pedig mindösszesen 40 dollár az előfizetési díja.
Közelmúltbeli hírek szerint sajnos a Daily-nek egyelőre rosszul áll a szénája, hiszen belsős információk szerint csupán heti 120 ezer egyéni olvasót képes felmutatni, ráadásul ebben benne vannak a két hetes időtartamú, ingyenes „próbaolvasásra" feliratkozott ügyfelek is. Murdoch az újság bejelentésekor szerencsétlenségére közölte, hogy legalább 500 ezer előfizetőre van szükségük az előállítási költségek fedezéséhez.
A News Corporation természetesen nem kívánta kommentálni a fenti pletykát, ám további híresztelések szerint nagyon bíznak az újság Androidon futó kliensének sikerében, az informátorok szerint a Daily még november folyamán elérhetővé válhat a Google operációs rendszerével szerelt táblagépekre is.