A mobilpiacon egyértelműen az Android a legnépszerűbb platform jelen pillanatban, ugyanakkor a Good Technology legújabb elemzése szerint az üzleti szektort vizsgálva már más a helyzet. Az üzleti felhasználók úgy tűnik, sokkal inkább az Apple készülékeire szavaznak.
A statisztikáik alapján a tavalyi utolsó negyedévben az összes készülékaktiválás 73 százalékát iOS-es eszközök tették ki, miközben az Androidnál ez az arány csak 26 százalékos volt. Az Apple egyébként egy negyedév alatt 1 százalékot javított, a Google pedig ugyanennyit rontott.
Az összes aktivált eszközt tovább bontva kiderült, hogy a készülékek 54 százaléka iPhone volt, a 19 százaléka pedig iPad. Ez sokkal magasabb arányt jelent az Android számainál, amelyek 17,4 és 8,6 arányban oszlottak meg.
Többen felhívták rá a figyelmet, hogy a Good elemzése kissé pontatlan: nem csak, hogy nem vizsgálták a Google alkalmazásokat használó felhasználókat, hanem a BlackBerryt is kihagyták a számításaikból, amely hányattatott sorsa ellenére még mindig igen jelentős erőt képvisel a szektorban.