A Piper Jaffray minden félévben a tinikre irányítja a figyelmét, és arra, hogy mi mennyire érdekli őket. A befektetési bank legújabb felmérése nagyon érdekes.
A jelek szerint az iPhone-ból sosem elég, és még mindig lehet tovább fokozni az őrületet. Hat hónappal az előző adatok után ugyanis a fiatalok 67 százalékának volt már iPhone-ja (66 helyett), és 74 százalék akar megint (72 helyett).
A felmérésben 9400 fiatal vett részt, átlagosan 16 évesek. Közülük 2700 tehetős volt, a többiek az átlagosan kereső családokból kerültek ki.
Az is kiderült, hogy a tinik még mindig az Instagramot szeretik a legjobban, és csak ezután következik a Twitter, a Snapchat és a Facebook. A Tumblr és a Google+ szinte ismeretlen fogalom a számukra.
Szintén imádják a Netflixet és a YouTube-ot, a kábeltévé pedig egyre kevésbé érdekli őket.