Hirdetés

5 éves a Sony Ericsson



|

Hirdetés

A Sony és az Ericsson 50-50 százalékos arányú vegyes vállalatát 2001 októberében hozták létre, és jelenleg a világ negyedik legnagyobb távközlési gyártója- célja, hogy bekerüljön az első háromba. Wágner Tibor, a Sony Ericsson közép-kelet-európai igazgatója sikeresnek tekinti ezt az öt évet, amely lefektette a jövőbeni növekedés alapjait: "Rendelkezünk a szükséges erőforrásokkal és lendülettel, hogy az iparág három legfőbb szereplőjének egyikévé váljunk. A Sony és az Ericsson adottságainak egyesítésével világszínvonalú termék- és szolgáltatásválasztékot hoztunk létre, amely megkülönböztet minket versenytársainktól a világpiacon. A "szüleink" öröksége számos olyan dologgal látott el minket, amelyekkel a távközlési szektor egyetlen másik szereplője sem rendelkezik - infrastruktúrával és távközlési know-how-val az Ericssontól, valamint szórakoztatóelektronikai tapasztalattal és alkalmazásokkal a Sonytól. És az elmúlt öt év csak a kezdet; még annyi minden áll előttünk, ahogy folytatódik a mobilkommunikáció ötvözése a képkezeléssel, az audiovizuális szórakoztatással és a szórakoztatóelektronikával. Ez egy olyan környezet, ahol a Sony Ericsson elemében van, és hisszük, hogy a jövőben még jelentősebb tényezővé fejlődhetünk a távközlési iparágban." Az első öt év során a Sony Ericsson számos sikert ért el a technológia, termékinnováció és márkafejlesztés terén. Az alábbiakban összefoglaljuk az öt legfontosabb tényezőt, amely hozzájárult a vállalat sikeréhez:
Örökség A "szülők", a Sony és az Ericsson erőforrásainak egyesítése révén a vállalat egyedülálló helyzetben van. Bármikor rendelkezésére áll az Ericsson távközlési infrastruktúra terén szerzett szakértelme, valamint a Sony szórakoztatóipari tudása és márkája. A Sony csoport tagjaként a Sony Ericsson hozzáféréssel rendelkezik a világ néhány legnagyobb szórakoztatóipari vállalatához. Márka A Sony Ericsson a technológiai szektor egyik legizgalmasabb és leggyorsabban növekvő márkája. A vállalat kreatív szponzorációkon, marketing és hirdetési kampányokon, valamint fogyasztói akciókon keresztül következetesen keresi az új utakat, hogy a márkáról kialakult kép energiát sugározzon. 1. példa: A vállalat globális szponzori címe a Sony Ericsson WTA-tornában a technológia, a sport és a ragyogás eddig példa nélküli egyesítését valósította meg, miközben létfontosságú, hosszú távú támogatást nyújt a világ egyik vezető női sporteseményének. 2. példa: A Sony Ericsson továbbra is a lehető legtöbb szállal kapcsolódik a Sony BMG és a Sony Pictures Entertainment projektjeihez, közös promóciók révén, olyan előadók, mint Christina Aguilera, vagy olyan mozifilmek, mint a Da Vinci Code és a Casino Royale kapcsán.
A vállalat a mai napon jelentette be megújult márkaarculatát, amelynek friss és új kinézete és üzenete arra törekszik, hogy az emberek még közvetlenebbül azonosulhassanak a márka filozófiájával. Az arculat egy egyszerű alapgondolaton és energetikus stíluson alapul, a vállalat híres zöld logóját pedig mostantól egy üzenet kíséri, amely az egyénre és a Sony Ericsson termékei, tartozékai és alkalmazásai révén a hétköznapokban megvalósítható tevékenységeire koncentrál. Vállalati teljesítmény Az elmúlt öt év során a Sony Ericsson egyenletesen növekedett. 2005-ben a vállalat adózás előtti jövedelme több mint kétszeresére növekedett az előző év azonos időszakához képest, 87 millió euróról 211 millió euróra, a leszállított egységek számát 33%-kal, az értékesítést világszerte pedig 41%-kal növelte. A vállalat a korai slágertípusokra építette a lendületét, mint például a T610-es - a nevezetes telefon, amely révén a Sony Ericsson felkerült a design és innováció nemzetközi térképére -, hogy termékek, tartozékok és alkalmazások teljes választékát építse ki, amely magában foglalja az olyan kedvelt Sony-márkákat is, mint például a Walkman és a Cyber-shot fényképezőgépes telefon. Termékek, tartozékok és alkalmazások Rövid időszak alatt a Sony Ericsson készülékek, tartozékok és alkalmazások széles körét tartalmazó teljes termékválasztékot alakított ki. Az elmúlt két év során iparági vezetővé vált mind a mobil képkezelés, mind zenetelefonok terén, a Walkman és a Cyber-shot márkanevű készülékek hatalmas sikerének köszönhetően. A vállalat elkötelezett aziránt, hogy a telefont kiegészítő innovatív tartozékok és a felhasználói élményt növelő új alkalmazások révén még intenzívebb mobilélményt nyújtsanak a felhasználóknak.
Design A Sony Ericsson számára a design nemcsak esztétikus termékek kialakításáról szól, hanem arról is, hogy megteremtsük a forma és a funkció közötti tökéletes összhangot. A design a Sony Ericssonnál a termékfejlesztési folyamat minden lépésének szerves része, és úgy tekintünk rá, mint a márka megkülönböztetésének egyik alapvető elemére. Wágner Tibor összefoglalása szerint: "A vállalat első öt éve egy izgalmas utazás volt, és biztonsággal kijelenthetjük, hogy sikerrel teljesítettük a feladatot, hogy a Sony Ericssont a mobilkészülék iparág egyik legvonzóbb és leginkább innovatív márkájaként vigyük be a köztudatba. Folyamatosan előre haladva célunk, hogy a mobiltelefon a szórakoztató alkalmazásoktól, a képkezeléstől és a zenétől kezdve egészen a kommunikáció és az üzleti élet személyre szabott, egyedi "központjaként" szolgáljon.
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.