A Moto Z legújabb reklámja közvetlenül az Apple-t vette célba. A hirdetés az iPhone 2007-es bemutatójára utalva kezdődik, a szöveg szerint azóta jobb lett a kamera, eltűnt a jackcsatlakozó, a rozéarany pedig egy szín, nem pedig egy ötlet.
A Lenovo szerint itt az ideje annak, hogy ne fogadjuk el ugyanazt, hanem akarjunk valami mást.
Természetesen a Moto Modokra céloz a gyártó, amelyet gyorsan lehet cserélgetni a Moto Z hátulján. Mindegyik moduláris kiegészítő más funkcióval rendelkezik: van köztük hangszóró, projektor és tízszeres optikai zoomra képes kamerás modul is.
A Moto Z egyik nagy érdekessége, hogy a moduláris kiegészítők ötletét a gyakorlatban sokkal jobban valósította meg, mint az LG a G5-nél.
Természetesen nagy túlzás lenne azt mondani, hogy az okostelefonok piaca nem hozott igazi innovációt 2007 óta, de az tény, hogy a Moto Modok újszerű megközelítést jelentenek.