Az Apple újabban tavasszal, a második negyedév végén szokta bemutatni új termékeit egy nagyszabású keynote keretein belül. Tavaly márciusban például a Mac Studiót, a Studi Displayt és iPhone SE-t mutatták be. (Természetesen pénzügyi negyedévről beszélünk, amelyből a második januártól márciusig tart.) A Bloomberg riportere, Mark Gurman úgy tudja,
idén gondban van az Apple, mert egyszerűen nincsenek bemutatható termékei.
Az újságíró szerint két eset lehetséges:
- vagy elhalasztják az eseményt, hogy legyen idejük felkészülni, azaz valószínűleg áprilisban tartják meg;
- vagy egyáltalán nem tartják meg.
Ha az utóbbit választja a cég, akkor sajtóközleményekben és a nyáron esedékes Worldwide Developers Conference-en mutatja meg, mivel rukkol elő idén.
Ha a halasztás mellett döntenek - ez a valószínűbb forgatókönyv -, akkor áprilisban mindenképp meg kell tartaniuk, hogy legyen elég idejük ezen esemény és a fejlesztői konferencia közt.
Azt már nagyjából tényként kezelik, hogy az idei év két slágerterméke a Mac Pro és az Apple első VR/AR-headsetje lesz, igaz, még egyikről sem tudunk sokat. A hírek szerint érkezik az M3 chipre épülő MacBook Air és iMac, illetve egy OLED-képernyős, érintésérzékeny MacBook Pro is, ám ezeket nem most mutatják be, hiszen még nem tartanak ott a fejlesztésben.