Ennek a jelentős növekedésnek köszönhetően 2006. június 28-án, szerdán délelőtt 10.00 órakor nyitotta meg kapuit a harmadik Apple Center Budapesten, a MOM Parkban. Ez az első alkalom, hogy egy bevásárló központ ad otthont egy Apple Centernek, valamint ez az első olyan Apple üzlet, mely vasárnap is nyitva tart. A bolt üzemeltetője a Starking Kft., amely már több mint tíz éve az Apple partnere. Az új üzlet bemutatóteremmel és szervizzel várja a rajongókat az otthoni felhasználóktól a professzionális szakemberekig.
Az Apple termékek értékesítése több mint 100%-kal nőtt Magyarországon az elmúlt évben, ami jelentősen túlszárnyalja a szintén magas nemzetközi forgalomnövekedést. Az Apple azon döntése, hogy nem csak a professzionális felhasználókat célozza meg, alaposan meghálálta magát. Az új, akár szórakoztató központá váló, kényelmesen kezelhető Apple termékek meghozták a várt népszerűséget, szinte pillanatok alatt átalakították gazdáik digitális életvitelét.
Az iPod 2001-es bevezetése és a digitális zenei világ meghódítása volt az első látványos lépés az otthoni felhasználók kegyeiért. Ezt követte a kényelmes és egyszerű használat érdekében távirányítóval is ellátott, esztétikai élményt nyújtó iMac majd Mac Mini megjelenése, valamint a Macekhez ingyenesen járó iLife '06 digitális életstílus szoftver bevezetése, amely hamarosan elérhető lesz magyar nyelvű változatban is.
Új Apple Center a MOM Parkban
Háromszorosra nőtt az Apple termékek otthoni felhasználóinak száma
Hirdetés
Hirdetés