Újabb, a divatvilágban nevelkedett menedzsert szerződtetett az Apple: Angela Ahrendts, a Burberry volt vezérigazgatója a kaliforniai gyártó kiskereskedelmi és online boltjainak „stratégiai irányítását, terjeszkedését és működését” fogja irányítani. A jó hírű menedzser 2014 tavaszán csatlakozik a vállalathoz; az általa betöltött pozíció régóta kiadó az Apple-nél.
Ahrendts a bejelentés kapcsán kiadott sajtóközleményében azt írta, „mélyen megtisztelő” a számára, hogy Cupertinóban folytathatja a karrierjét, alig várja, hogy a cég „nemzetközi csapata élén tovább gazdagíthassa a fogyasztói élményt”.
Ahrendtsnek komoly reputációja van a divatiparban. 1989-ben, alig 29 évesen lett a Donna Karan International elnöke; 1998-tól a Liz Claiborne (ma Fifth & Pacific) igazgatótanácsának tagjaként dolgozott; 2006-ban pedig a Burberry vezérigazgatójává nevezték ki. Regnálása alatt a londoni divatház sikert sikerre halmozott, a szakértők szerint igen jelentős szerepet játszott a márka felfuttatásában.
Az Apple az elmúlt hónapokban több olyan menedzsert is igazolt, akik korábban neves divatcégeknél dolgoztak: júliusban Paul Deneve, az Yves Saint-Laurent volt elnök-vezérigazgatója, augusztusban pedig Enrique Atienza, a Levi’s alelnöke csatlakozott a céghez.