Bár a Bloom.fm neve még nem olyan közismert, a londoni, zenét streamelő szolgáltatás sokak szerint ígéretes. Hasonlóan az iTunes Radiohoz, a Bloom.fm is engedi, hogy stílus és előadó alapján válogassunk több mint 22 millió szám között. Az Apple is minden bizonnyal hasonlóan gondolkozik a Bloom.fm lehetőségeiről: az almás cégnél komoly fenyegetést láthatnak a szolgáltatásban, ugyanis kitiltották őket az Apple iAd hirdetési hálózatából.
A Bloom.fm-nél nagyon meglepődtek, főleg azért, mert a briteknél még csak el sem indult az iTunes Radio. A fejlesztők mindenesetre azt mondják, hogy megértik az Apple döntését. Ők ugyanis 1 fontért kínálnak 22 millió számot, míg ezért az összegért az iTunes csak egy letöltést biztosít.
Az iTunes Radio elsőként Amerikában debütált, az iOS 7-tel párhuzamosan, tavaly ősszel. Nemrég elért Ausztráliába is, majd az idei év elején várhatóan a briteknél is elérhetővé válik. Az Apple számára kulcsfontosságú a brit piac, de ezen felül összesen több mint 100 országban akarják elérhetővé tenni az iTunes Radiót.