A korábban The Wall Street Journalnél is dolgozott, mostanában szabadúszó Jessica Lessin rendkívül érdekes pletykát indított útjára, ugyanis az újságíró értesülései alapján az almás vállalat komolyan gondolja a televíziós piacra való betörést. A hírek alapján a Tim Cook vezette vállalat szeretné elérni, hogy az Apple TV internetközpontú beltéri egységének vásárlói – természetesen egy prémium előfizetés keretében – reklámmentesen nézhessenek hagyományos adást.
Ezzel az elképzeléssel rendkívül nagy fába vágta fejszéjét az Apple, hiszen a csatornák döntő többsége reklámokból él, az ezekért elkérhető összeget pedig a nézők száma határozza meg. Amennyiben a reklámok nem jutnak el a nézőkhöz, az pusztán pénzügyi szempontból egyenlő a közönség mennyiségének csökkenésével. A nagy kérdés természetesen az, hogy az Apple ésszerű előfizetési díj mellett képes lesz-e megfelelő mértékben kompenzálni a csatornákat, hogy létrejöhessen a konstrukció.