A Consumer Intelligence Research Partners vizsgálatai szerint az Apple kínálatában továbbra is elérhető iPad 2-t már nem választják annyian, mint korábban. Míg a legújabb almás tabletek előtt az eladott iPadek 22 százaléka volt iPad 2, addig mostanra csak a vásárlók 5 százaléka vette a régi táblát.
A Retina kijelzős iPad miniből a vizsgált időszakban komoly készlethiány mutatkozott, így ezt csak az emberek 16 százaléka tudta megkaparintani. A sima iPad mininek 25 százalék jutott, amivel összesítésben 41 százalék preferálta a kisebb Apple táblagépet a teljes méretűekkel szemben.
Összetettben a legkeresettebb az iPad Air volt, amit a vásárlók 41 százaléka választott az összes lehetőség közül. Ez már csak azért is jó hír az Apple számára, mert a legújabb trend szerint az emberek már inkább a gyártó drágább táblagépeit választják, hiába maradtak olcsóbb alternatívák is a kínálatban. Ezzel természetesen az átlagár (és az Apple nyeresége) is emelkedik.
Fotó: pcpro.co.uk