A Parks Associates legfrissebb adatai alapján az amerikai piacon tavaly összesítésben a Google Chromecast és a Roku készülékek voltak a legkeresettebb streamingeszközök, az Apple TV-nek pedig csupán a harmadik hely jutott ezúttal.
A Google és a Roku megközelítőleg 3,8 millió darab eszközt tudtak értékesíteni a régióban, míg az Apple valamivel 2 millió fölött tudott eladni az Apple TV-ből. Mindmáig a 2007-es debütálása óta több mint 20 millió Apple TV fogyott, miközben a Roku a 2008-as start óta 8 millió készüléket értékesített.
Az adatok alapján az amerikai háztartások 14 százaléka használ effajta streamingeszközt. Ezen belül 37 százaléknak van Roku a házában, 24 százalék pedig az Apple TV-re szavazott. Ezzel egyértelműen a Roku a legkedveltebb set-top box Amerikában. A pletykák szerint egyébként az Apple egy következő generáción is dolgozik, amely kábeles szolgáltatókkal kiegészítve nyújtana TV-s streamingszolgáltatást, és talán játéklehetőséget és iOS-támogatást is.