Hirdetés

Karácsonykor is inkább az iOS-esek vásároltak



|

A mobilon keresztüli online rendelések többsége megint iOS-ről érkezett.

Hirdetés

Az IBM statisztikái szerint idén karácsonykor megint bebizonyosodott, hogy az iOS-es felhasználók többet költenek, mint az androidos társaik. Az amerikai piac számait vizsgálva megállapították, hogy az összes online vásárlás 23 százaléka iOS-ről érkezett, míg Android platformról csupán a 4,6 százalék rendelt valamit. 

Hirdetés

A teljes online forgalom is ezt az arányt tükrözte: míg az iOS-alapú készülékek a forgalom 32,6 százalékát tették ki, addig az androidosok csak a 14,8 százalékát. Az iOS felhasználói átlagosan 93,94 dollárt költöttek rendelésenként, míg a robotos készüléket használók csak 48,1 dollárt. Böngészni a számok alapján inkább okostelefonon szeretünk, de rendelni már táblagépről szoktunk.

A teljes évet vizsgálva az IBM szerint az online eladások 16,5 százalékkal emelkedtek, ezen belül a mobilos vásárlások 40 százalékkal, így már a teljes forgalom 29 százalékát kitéve. Az IBM hasonló arányokat mért az idei fekete péntek és cyber hétfő alkalmával is. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.