Hirdetés

Az iPad maradt a tabletpiac királya



|

Csökkenő eladások ide vagy oda, az Apple maradt a tabletpiac élén.

Hirdetés

A napokban derült ki, hogy az Apple a legutóbbi negyedévében az előzőtől kevesebb iPadet tudott eladni, egészen pontosan 14,6 millió helyett csak 13,3 milliót. Azt már ekkor lehetett tudni, hogy az almás cégnek nem kell kétségbe esnie, az IDC piacelemző cég statisztikái pedig bizonyítékot is adtak sokak megérzésére. Az Apple továbbra is a világ legnagyobb tabletgyártója maradt, és jelenleg a szektor 26,9 százalékát tartja a kezében

Hirdetés

A Samsung a 8,5 milliós eladásaival maradt a második helyen, 17,2 százalékos piaci részesedéssel. Mindkét óriásra jellemző, hogy az olcsó táblák miatt nagyon komoly visszaesést éltek meg, legalábbis az összképet tekintve. 

A Lenovo ezzel szemben 64,7 százalékot ugrott előre, és már a piac 4,9 százalékát mondhatja a magáénak. Fejlődött még az az ASUS is, több jelentős gyártó viszont nincs, a "többiek" kategória ugyanis már 44,4 százalékot jelent. 

Az IDC szerint a tabletpiac éves szinten 11 százalékot hízott, 49,3 milliós eladást generálva. A szektorra továbbra is a phabletek jelentenek súlyos fenyegetést, ráadásul az eszközöket tovább tartják meg az emberek, mint azt várni lehetett. Mindezek ellenére a második félévtől fellendülést várnak, főként az üzleti szektorban, amit az Apple és az IBM együttműködése repíthet az egekbe. Tim Cook biztosan nem aggódik a jövő miatt, elvégre az üzleti szektor már most is az iPadre szavaz, a tabletpiac pedig szerinte még gyerekcipőben jár. 

 

Fotó: iMore

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.