Az Asymco egy érdekes táblázatot tett közzé a Twitteren. A grafikonok azt igyekeznek ábrázolni, hogy az Apple milyen keveset költ hirdetésekre és marketingre, miközben a riválisai csak úgy szórják a pénzt ilyen célokra.
Természetesen az Apple marketinges költségvetése még így sem nevezhető kicsinek, elvégre több száz millió dollárról van szó még negyedéves bontásban is. A legnagyobb tech cégekhez képest ugyanakkor minimálisan költ csak ilyen szempontból az Apple. A Microsoft például kétszer annyi pénzt áldoz ilyen célokra, míg a Samsung egyenesen háromszor annyit költ el marketingre.
A számok alapján úgy tűnik, hogy a nagy tech cégek közül az Apple tudja magát a leghatékonyabban hirdetni. Sokak szerint ennek az oka az, hogy egyszerűen meg tudják győzni az embereket, és viszonylag kevés, de kiváló termékkel vannak jelen a piacon. A kettő együtt elég lehet arra, hogy ne kelljen olyan sok reklámot leadni a tévében és az újságokban.