Ugyan a gazdaságosság jegyében az utóbbi két évben a Yahoo több veszteségesen üzemelő lokalizált híroldalát is elkaszálta, azonban a Marissa Mayer által vezetett cég továbbra sem kíván lemondani az egyedi tartalmak készítéséről és kínálatáról. A The Wall Street Journal beszámolója alapján a cég jelenleg négy egyedi „tévésorozatot” szeretne rendelni, amelyek a Yahoo Screen videostreamelő szolgáltatásban lennének megtekinthetőek.
A források szerint Mayer egyelőre még egyeztet a részletekről, a tervek szerint a vígjáték kategóriába eső sorozatok szezonjai 10 epizódból állnának, egyenként olyan 30 perces játékidővel. A részenkénti büdzsék állítólag 700 ezer és pár millió dollár közé eshetnének, amely bőven elég a profi munkához.
Ezen túlmenően a beszámolók alapján a vállalat jelenleg a Youtube saját sztárjait is szeretné átcsábítani a Yahoo Screen szolgáltatásba, sejthetően ezt a jelenleginél komolyabb jövedelem ígéretével kívánják megtenni. A Yahoo videós ambíciói talán egy április végén megrendezésre kerülő, hirdetőknek szánt eseményen válhatnak hivatalossá.
(Forrás: The Verge | Fotó: TechCrunch)