James Bond óriási siker volt nálunk, ezért most egy kis lélegzetet veszünk, mielőtt jövő héten utolsó röptével megérkezne a poszáta. Johnny Depp - ugyan ismét kimaszkírozva - régen látott színészi tehetségét kamatoztatja, Angelina Jolie egyre ügyesebb rendezői eszköztárát fejleszti, míg Chris Evans most bizonyítja, hogy neki is van olyan. A CineStar pedig segít a három között dönteni.
Fekete mise
Igaz történetet elmesélni éppen annyira hálás, mint hálátlan feladat, pláne ha gengszterek vannak a középpontban, mert ha rosszul sikerül, akkor a filmkészítők egy reggel akár egy lófejjel is ébredhetnek az ágyukban, ha viszont jól, akkor akármilyen bűntettet is követtek el, a filmvászon segítségével lényegében megdicsőülnek. Johnny Depp a Közellenségek után ismét gengszterbőrben, ráadásul a Fekete misében a védjegyének számító kimázolását sem kellett nélkülöznie. James "Whiteley" Bulger (Depp) Bostonban nőtt fel John Conollyval (Joel Edgerton), akivel évtizedekig nem is találkoztak. Utóbbi FBI ügynök lett, előbbi pedig a helyi maffia főnöke. Mikor azonban Whiteley-t megpróbálják kiszorítani a konkurens családok, egyezséget köt egykori barátjával és információkat szállít a konkurenciáról, akiket rács mögé dughatnak, míg ő szabadon garázdálkodhat. Azonban egy teljhatalmú gengszternél nincs veszélyesebb.
A tengernél
Angelina Jolie egyre inkább a rendezői karrierjére koncentrál, és a színészetet a háttérbe szorítja, ezért is nagy öröm őt a vásznon látni, pláne ha saját magát és férjét, Brad Pittet dirigálhatja, akivel pont 10 éve, a Mr. és Mrs. Smith forgatásán jött össze. A tengernél viszont az akkori könnyed, tüzes megismerkedés helyett az elidegenedést, a kiüresedést állítja a középpontba. A 70'-es években az író, Roland (Pitt) és a felesége, Vanessa (Jolie) egy francia tengerparti üdülőbe érkeznek házasságuk válságának a közepén. Azonban minél több időt töltenek a többi házaspárral, annál inkább elodázhatatlanabbá válik a saját életük megoldhatatlan problémáival való szembenézés.
A szerelem útján
Chris Evanst leginkább Amerika Kapitányként vagy a korábbi két Fantasztikus Négyes Fáklyájaként ismeri a nagyérdemű, most azonban színészi kvalitásai mellett a rendező képességeit is megvillogtatja ebben az egyszerű kis, Richard Linklater Mielőtt-trilógiáját idéző romantikus filmben. Evansre nagy valószínűséggel hathatott Linklater munkássága, hiszen A szerelem útján alapkoncepciója is (az eredeti címhez hasonlóan - Before We Go) kísértetiesen hasonlatos, amelyben Brooke (Alice Eve) lekési a Bostonba tartó vonatot, amiért kénytelen New Yorkban éjszakázni. Azonban egy utcazenész (maga a rendezőúr személyesen) felajánlja segítségét, hogy hazajuttatja és ahogy szóba elegyednek, egyre közelebb kerülnek egymáshoz és értelemszerűen nem szeretnék, ha az éjszaka véget érne.