Reed Hastings, a Netflix ügyvezetője elárulta, hogy a vállalat továbbra is azon gondolkozik, hogy betörjön a kínai piacra. Szeretnék növelni az előfizetőik táborát.
A lépés már csak azért is aktuális, mert az amerikai piaci növekedés lassulóban van. Erre válaszul januárban 130 új piacon jelentek meg, azonban Kínából továbbra is hiányzik a szolgáltatás. Az országban a tartalomszolgáltatóknak sokkal szigorúbb szabályozásoknak kell megfelelniük.
A Netflix eddig más ázsiai piacokon is nehezen tudott nyitni - például Dél-Koreában és Indonéziában is gond volt a helyi tartalmak és a szabályozások kérdése.
A Netflix alacsonyabb amerikai és nemzetközi előfizetői növekedést jósolt, mint amit az elemzők vártak.
A szolgáltatás legfőbb gyengéje a helyi tartalom - a Netflix szerint például idő kell ahhoz, hogy megtudják, mit és hogyan szeretnek nézni a dél-koreaiak. Ennek ellenére komoly befektetésekre készülnek Ázsiában.