Egy régen elfeledett cikk került elő a napokban, hogy emlékeztessen arra, mekkora horderejűvé vált mára a játékipar. A 2008-as, rejtélyes módon minimális nyilvánosságot kapott írásban Bobby Kotick, a kiadó Activision akkori fejese mutatott rá, hogy az Aerosmith nagyobb bevételt könyvelhetett el a zenekarra épülő Guitar Hero epizódból, mint amit bármelyik saját albumukkal elértek. A játékot az első héten 567 000-en vásárolták meg, teljes eladásai négy millió fölé kúsztak az évek során.
A Guitar Hero: Aerosmith természetesen komoly jogdíjat jelentett a számok és a csapat szerepeltetése okán, ráadásul reklámértéke sem elhanyagolható. A dolog egyébként nem újdonság a zeneiparban, az előadók legfőbb bevételi forrását általában a pólók és egyéb merchandise termékek értékesítése jelenti. Az üzlet nyilván az öreg rockereket is közelebb hozta a videojátékokhoz, s még aktuálisabbá tette a modern celebvilág nagy dilemmáját: az hogy ki vagy, fontosabb lehet, mint amit csinálsz.