Pharrel Williams nagy feltűnést keltett, amikor az idei Grammy-díjátadón egy hatalmas kalapban jelent meg. Az amerikai Arby's gyorsétteremlánc szemfüles marketingesei kiszúrták, hogy a Vivienne Westwood által tervezett fejfedő nagyon hasonlít a logójukra, ezért egy meglehetősen népszerű Twitter-bejegyzésben „visszakérték” azt a zenésztől.
Pharrell válaszul feltette a kalapot az eBay-re, azzal, hogy az eladásából befolyó bevételt jótékonysági célra fordítja. (Az énekesnek One Hand to AnOther néven saját alapítványa van, amely veszélyeztetett fiatalokat támogat.)
Az Arby's megszimatolta az újabb reklámlehetőséget, és 44 100 dollárért megvásárolta a mókás „pop-kulturális ereklyét”.
.@Pharrell You're welcome. We're HAPPY to support a great cause & get our hat back. Good luck at the #Oscars tonight! pic.twitter.com/2oA7qDPX9z
— Arby's (@Arbys) March 3, 2014