Ahhoz, hogy megalkossunk egy háromdimenziós dobozt, először is szükségünk lesz elő- és oldallapjának kiterített képére (a program a BMP, JPEG, GIF és PNG formátumokat képes fogadni). Az alkalmazás ebből felépíti a doboz térbeli képét, amelynek a kinézetét mi természetesen szabadon változtathatjuk bizonyos határok között – megadhatjuk a magasságát és két oldalának méretét is. Bármely paraméterét változtatjuk is meg a csúszkák segítségével, annak hatása azonnal látható a jobb oldalon lévő nézőképen is, így igen egyszerűen beállíthatók a megfelelő értékek.
A második lépésben árnyékot adhatunk dobozunknak, ennek hosszúsága, szöge és erőssége is szabadon változatható – csakúgy, mint a tükröződés mérete és intenzitása is. Az összes beállított paraméter értéke projektállományba menthető, és később bármikor előhívható, ha a korábbihoz hasonló kinézetű dobozt szeretnénk gyártani.
Amennyiben elkészültünk művünkkel, akkor azt BMP, JPEG, GIF vagy PNG formátumban tudjuk elmenteni, és más alkalmazásban vagy weboldalunkon felhasználni.