Az online műsormegosztás rengeteg látogatót vonz nap mint nap, így a YouTube rövid idő alatt az egyik legsikeresebb weboldallá vált. Ugyanakkor a szolgáltatás méretéből kifolyólag a feltöltött jogvédett anyagok szűrése nehezen kivitelezhető, aminek eredménye a perek sorozata. Kiváló példaként szolgál a Viacom részéről a YouTube -- azaz a Google -- számára benyújtott egy milliárd dolláros kártérítési igény.
A két nagy médiaóriás -- az NBC illetve News Corp. -- egyesítik erőiket és egy közös videomegosztó szolgáltatást indítanak. A szolgáltatás érdekessége, hogy nem csak a felhasználók által feltöltött videók lesznek megtekinthetők, hanem ezeket számos jogilag kifogásolhatatlan anyag egészíti ki majd -- például az NBC saját gyártású TV show-jai és a News-Fox-által birtokolt filmek.
Az oldal indulásakor számos showműsor és sikersorozat teljes epizódjai lesznek megtekinthetők ingyenesen -- reklámokkal szponzorált felületen --, melyek közül többet hazánkban is nagy sikerrel vetítenek - Hősök, 24, A szökés, The Simpsons, My name is Earl, House, The Riches, 30 Rock, Saturday Nigh Live, Friday Light Nights, Are You Smarter than a 5th Grader and Top Chef stb. Ezeket figyelembe véve a két cég valóban komoly kihívást jelenthet a YouTube számára, hiszen a zseniális ötlet mögé sikerült a Google legnagyobb tőkés riválisait felsorakoztatni Microsoft, MySpace, AOL, Yahoo.
Az új szolgáltatás indításának időpontja egyelőre még ismeretlen.