A főként valószínűleg hipszter típusú felhasználók nagy bánatára hétfőn a Yahoo felvásárolta a rendkívül népszerű Tumblr blogszolgáltatót, ám a helyzet furcsa voltára ráérezve a Marissa Mayer által vezetett vállalat a tanácstalan vagy menekülő felhasználók megnyugtatása érdekében rögtön le is szögezte, hogy nem kívánják tönkretenni a platformot.
Ettől függetlenül kiderült, hogy a Tumblr hírfolyamába hamarosan az eddiginél minimálisan több reklám kerülhet, továbbá amennyiben a felhasználók ebbe egyénileg beleegyeznek, akkor az aloldalaikra is költözhetnek majd hirdetések. Meglehetősen furcsa kitételről van szó, hiszen miért szeretne bárki opcionálisan reklámokat megjeleníttetni a blogjában, főleg ha azok nem hoznak pénzt a konyhára.
A motiváció minden bizonnyal valamiféle jutalom lesz: a reklámbevételek bloggerekkel történő megosztása valószínűtlennek tűnik (bár feltehetően nagyon jót tenne a Yahoo megítélésének), ám ezen a lehetőségen túl a többség számára a vállalat nem lenne képes mit felajánlani. Kíváncsian várjuk, hogy működő üzleti modell mellett a keresőcég mivel kívánja hosszú távon megtartani a lényegében kilóra megvett új felhasználóit.