A Facebook úgy döntött, ideje elkezdeni tesztelni az önmegsemmisítő üzenetek funkciót. Erre egyelőre csak a Facebook Messenger francia felhasználóinak adott lehetőséget.
Minden bizonnyal a kísérlet azért indult, mert a későbbiekben szeretnék ilyen szempontból megszorongatni a Snapchatet. A Snapchat a mai napig az első és legkedveltebb, ha az önmegsemmisítő üzenetekre kerül a sor.
Érdekesség, hogy hasonló újítással az ázsiai Line és WeChat is próbálkoztak, de értelemszerűen a Snapchat kihívója a Facebook lehet. 2013-ban a közösségi óriás 3 milliárd dollárt akart adni a cégért, de az visszautasította az ajánlatot.
A Facebook Messengernek jelenleg több mint 700 millió felhasználója van.
A franciák egy homokóra ikonnal tudják beállítani az önmegsemmisítő funkciót, amelynek a használatakor az így küldött üzenetek egy óra után véglegesen eltűnnek.