Az elmúlt hetekben a Google világszerte élesítette a megújult bejövő üzenetek nézetet a Gmailben, a megoldással a levelek kategória alapján automatikusan szortírozásra kerülnek. Összesen négy fontos fül jelent meg: az Elsődlegesbe az általános e-mailek pottyannak be, a Közösségibe a szociális hálózatoktól származóak kerülnek, a Promóciókba a reklámok mennek, a Frissítésekbe pedig többek közt a hírlevelek.
Az utóbbi napokban több felhasználónak is feltűnt, hogy a Google új módot talált a Promóciók fül kihasználásra, ugyanis a vállalat első pillantásra egyesek számára szokásos e-mailnek tűnő, ám jobban megnézve azoktól azért elkülönülő hirdetéseket kezdett megjeleníteni a kategóriában.
Ettől függetlenül a megnyitott levelektől jobbra lévő reklámhasáb nem lett kihajítva, csupán egy újabb felületről van szó, amelyen keresztül megpróbál némi pénzt kicsikarni felhasználóiból a vállalat. Szerencsére a komplett füles rendezés pillanatok alatt kikapcsolható, így akinek nincs ínyére az új hirdetési módszer, annak nem kell elviselnie.
Frissítés: a Google tájékoztatása szerint nem került több reklám a Gmailbe, csupán egy régóta meglévő reklámdoboz hirdetései kerültek át a Promóciók fülbe.