Úgy néz ki, a Yahoo nem teketóriázik, és ismételten nekimegy a Google-nek: ezúttal ráadásul kihívóként, hiszen a jelek szerint a YouTube a következő kiszemelt ellenfelük. Meg nem nevezett források szerint a Yahoo jelenleg is videoproducerekkel tárgyal, hogy felkészülten tudjanak belevágni a csatába.
Hogy a harc ne dőljön el már az elméletnél, Marissa Mayer, a Yahoo vezérigazgatója nagyon sok lépéssel ágyazott meg a debütálásnak: többek között elindították a mobil stream-re kihegyezett Screen-t, és szerződést kötöttek két félórás sorozat elkészítésére - többek között A hivatal kitalálójával.
A jelekből azért látszik, hogy nem feltétlenül kizárólag a YouTube-nak mennek neki: a célzott és médiafejlesztés, valamint a szakmában ismert profik leszerződtetése valószínűvé teszi, hogy ugyanannyira a Google-videómegosztója a cél, mint amennyire az egyéb, nem lineáris tartalommegosztók (Netflix) által is uralt piac. Ha minden igaz, hamarosan kiderül.