Úgy tűnik izgalmas idők előtt állnak a videojátékokkal számítógépen szórakozók, hiszen az új konzolgeneráció megjelenésével a fejlesztők végre nekiállhatnak érdemben kihasználni a gamer PC-kben megbújó potenciált. Ennél is érdekesebb, hogy az utóbbi években maga a médium adta lehetőségek kihasználását is sikerült új szintre emelni, gondoljunk csak a történetmesélésből jeles Bioshock Infinite-re vagy Tomb Raiderre.
Jó hír lehet a számítógépes játékosok számára, hogy a fantasztikus tripla A-s játékok eszközeiken (remélhetően) futó változatának elkészítése pénzügyileg is rendkívül fontossá válhat a kiadók számára, vagy legalábbis a DFC Intelligence piacelemző vállalat egyik munkatársa szerint a számítógépes játékok piacának bevétele mostanra meghaladta a konzolos játékokét.
David Cole szerint a változás oka, hogy mára a számítógépek teljesen nélkülözhetetlen szükségletté váltak az otthonokban, így a korábbitól eltérően már nem a PC-k számítanak a luxuscikknek, hanem a játékkonzolok. Viszont érdemes kiemelni, hogy a pénznyomdával felérő számítógépes címek a masszívan online és alapvetően ingyenesen játszható (mikrotranzakciós) játékok, bevétel szempontjából ezek nagyságrendekkel jövedelmezőbbek minden másnál.
(Forrás: TweakTown | Fotó: THQ Insider)