Ismét átalakul a Facebook hírfolyama - a mögötte lévő algoritmus ezúttal a személyesebb és informatívabb bejegyzéseket igyekszik kiemelni a felhasználók számára.
A Facebook ötlete szerint egy olyan új, felhasználókra szabott rangsorolási rendszerre van szükség, amely képes megjósolni, hogy az emberek érdeklődései és szokásai alapján mi számít nekik informatívnak. Az így fontosnak ítélt elemek kerülnek az előkelőbb helyekre.
A közösségi oldal szerint az emberek alapvetően azokat a tartalmakat találják informatívnak, amik kapcsolódnak az érdeklődéseikhez, amiknél nagyobb társalgás bontakozik ki vagy amik az őket körülvevő világ híreiről szólnak.
A releváns bejegyzések kiválasztásakor figyelembe veszik azt is, hogy milyen a kapcsolatunk az adott emberrel vagy kiadóval, mire szoktunk kattintani, mit osztunk meg és mihez szólunk hozzá.
A személyes és informatív jelzők alá tartozó tartalmak folyamatosan alakulnak, és a cég is igyekszik ehhez igazodni.