A sörreklámok a mosóporokéhoz vagy telefonokéhoz hasonlóan tipikusan egy kaptafára szoktak készülni, azonban az Amstel bolgár kirendeltsége által felbérelt Next Digital Creative Agency nevű ügynökség a hagyományokkal szakítva alaposan kitett magáért.
A Fast Company pár napos beszámolója alapján egy kampánytúra során az éppen meglátogatott városban módosított automatákat helyeznek ki a sajtósok, amelyek három percnyi tökéletesen mozdulatlanul való állásért cserébe bárkinek hajlandóak kiadni egy ingyen sört. A „versenyző” megmozdulása esetén az automata beépített mozgásérzékelője utasítást ad a visszaszámlálás újrakezdésére.
„Az emberek ritkán tartanak szünetet, gondoltuk segítünk a stresszoldásban” – nyilatkozta a Fast Company-nek az ügynökség illetékese. Az eredeti beszámoló szeptember végi megjelenésekor már 16 napja ment a kampány, addigra a résztvevők 1344 darab ingyen sört kaptak, összesen 67 óránál is többet álltak mozdulatlanul az automaták előtt.
(A kép és információk forrása: Fast Company)