Hirdetés

Hirdetések követésére is alkalmas a Glass



|

Nem csak indirekt módon származhatna bevétel az okosszemüvegből.

Hirdetés

Az amerikai szabványügyi hivatal napokban publikált dokumentuma alapján a Google új módszert talált a Glass okosszemüvegéből való profitálásra, bár egyelőre csak elméleti síkon létezik a funkcionalitás. A szabadalmi kérelem egy olyan rendszert ír le, amely segítségével szó szerint bármilyen felületen követhetőek lennének a Glass-t viselők reklámmegtekintései, köszönhetően az eszköz beépített kamerájának.

Hirdetés


Természetesen a hirdetőktől való esetleges jutaléklevonáson felül az így szerzett adatokról hasznos statisztikát ehetne készíteni, amelyet a hirdetések hatékonyságának fokozásához, másképp fogalmazva a felhasználók profilozásához is fel lehetne használni.


Az elképzelés legnagyobb problémája, hogy az alapvető működés fenntartásához folyamatosan mennie kellene a szemüveg kamerájának, ráadásul a felvett fotókat elemzőszoftvernek is fel kellene dolgoznia, a kettő együtt pedig villámgyorsan lemerítené az akkut – és akkor a viselő körül tartózkodó személyek privát szférájával kapcsolatos aggályokról még szó sem esett.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.