Az online hírolvasó szolgáltatások üzemeltetése rendkívül költséges mulatság, éppen ezért is volt jó kérdés, hogy a Google Reader halálával új életre kelt, vagy éppen nulláról létrehozott alternatívák milyen módon kívánják megoldani a finanszírozásukat. A többség láthatóan a reklámok elhelyezését preferálja, ezzel szemben a Feedly inkább az előfizetéses konstrukció bevezetése mellett döntött.
Az ősszel induló Feedly Pro havi vagy éves szinten 5 / 45 amerikai dollárba fog kerülni, az előfizetők pedig számos előnyhöz jutnak: HTTPS segítségével titkosíthatják a szolgáltatással való kommunikációjukat, kereséseket hajthatnak végre, egy kattintással menthetnek cikkeket az Evernote-fiókjukba.
Ezen felül sejthetően a fizetős ügyfelek problémái prioritást fognak élvezni a terméktámogatás során, plusz a funkciókérések esetén a szavazataik többet nyomnak majd a latba a nem fizetős felhasználókénál. A Feedly szerint az újdonságokat beépítik a szolgáltatás publikus API-jába, így azok a külsős fejlesztésű kliensekben is támogatottak lehetnek.