Sokszor látni fura bejegyzéseket Facebook üzenőfalakon, melyekről tudható, hogy nem ismerőseink, hanem robotok ejtették és nem tanácsos megnyitni az általuk ajánlott tartalmat, alkalmazást. Nem csak a biztonsággal van sajnos gond, nemrég a Limited Run nevű cég vonta kétségbe Facebook hirdetésein esett kattintások valódiságát. Most végre történik is valami.
Mark Zuckerberg és csapata – talán épp a Limited Run panasza nyomán – elismerte, hogy viszonylag sok hamis és rosszul besorolt profil van a Facebookon. Eddig is rendelkezett az oldal védelmi mechanizmussal, de most jócskán tuningolnak is rajta, hogy ne csak a hirdetésre érkező kattintások ötöde legyen valódinak minősíthető, így lépnek fel az üzletet rontó hamis kattintásokkal és profilokkal szemben. Csak remélhetjük, hogy ártatlanok nem esnek áldozatul, további számok, részletek a Computerworld.hu cikkében.