A hírességekkel már rég nem csak a tévében találkozunk - a jövőben pedig a Facebook Live-on is ott lesznek élő streamekkel. Erről maga a közösségi oldal gondoskodik, ugyanis számos celebbel és médiacéggel kötött szerződést élő tartalmak előállításáról.
A The Wall Street Journal jelentése szerint majd 140 megállapodást írt alá a Facebook, többek között olyan emberekkel, mint Gordon Ramsey. A cég nagyjából 50 millió dollárt fizet ki a tartalmakért.
A Facebook megállapodott olyan médiacégekkel is, mint a CNN, a New York Times, a Vox Media vagy a Mashable. Egyes üzletek több mint 1 millió dollárt értek.
A dokumentumok alapján a BuzzFeed 3,05 millió dollárt kap 1 évnyi élő feedért, míg a New York Times 3,03 milliót. A díjazás a facebookos népszerűségtől függ, illetve a beígért tartalommenyiségtől.
A Facebook sokat vár a Facebook Live-tól: az érdekes tartalmaktól persze reklámok értékesítését és nagy bevételeket is remélnek. A mostani partnereket alaposan választották meg, sok eltérő kategóriában.