A YouTube minden évben megkoronázza a legnépszerűbb 10 reklámot, ami a videomegosztón szerepel. Ezúttal sem egy konkrét évre vonatkoztattak, a választott időtartam mindig a Cannes-i Reklámfesztivált (idén június 15-én kezdődik) megelőző 12 hónap.
Idén csak március és április hónapokban a top 10 620 millió megtekintésnek örülhetett, ami összesen 924 millió percnyi videót jelent. A legnépszerűbb reklámnak a Turkish Airlines hirdetése bizonyult, amiben Kobe Bryant és Lionel Messi csatáznak egymással egy világkörüli selfie-párbajban.
A reklámok érdekessége, hogy egy történetet mesélnek el, és általában jóval hosszabbak a tévés variánsoknál. Sok hirdetés egyenesen a tévéből lehet ismerős, ami jelzésértékű a YouTube és a televízió jövőjével kapcsolatban.
A legnépszerűbb YouTube-reklámok:
1. Turkish Airlines - Kobi vs. Messi
4. Volvo Trucks - Epic Split Jean-Claude Van Damme-mal
5. Budweiser - Puppy Love Super Bowl reklám
6. Nike Football - Winner Stays
7. Pantene Philippines - Labels Against Women
9. Save The Children - Most Shocking Second A Day
10. Cornetto - Yalin