Nemrég a Twitter csapata bejelentette, hogy a közösségi szolgáltatásban megjelenő spamek folyamatosan növekvő mennyiségének köszönhetően jogi lépéseket fognak tenni az öt legjelentősebb automatizált szemetelőeszközt fejlesztő vállalat ellen.
Sajnos nem tudni, hogy a hivatalosan marketinges segédeszközökként nyilvántartott megoldások hány csiripelésért felelősek a napi 340 millióból, ám a Twitter szerint épp itt az ideje, hogy a 140 millió regisztrált felhasználójuk érdekében végre komoly lépéseket tegyenek a bosszantó elemek száműzése érdekében.
Természetesen a szolgáltatás programozói eddig is minden tőlük telhetőt megtettek a spammerek megfékezésében vívott harcukban, a héten például az említés alapú szemetelés automatizált felismerésén sikerült javítaniuk, plusz a linkrövidítő szolgáltatásuk is képes már konzultálni egyes támadó webhelyeket tartalmazó adatbázisokkal.