Igen szép karriert futott be a Youtube 2005-ös elindulása óta, hiszen a Google által 2006-ban 1,65 milliárd dollárért felvásárolt szolgáltatás pontosan nem taglalt ideje stabilan képes hozni a havi 1 milliárdos egyedi látogatói számot, azaz a világ komplett népességének közel 15 százaléka látogatja a videomegosztót.
A Youtube hivatalos blogjában bejelentett nyers adat súlyát meglehetősen lehetetlen feladat önmagában értelmezni, így a Google munkatársai adtak néhány viszonyítási alapot: a látogatói szám eléréséhez Madonnának és PSY-nek 200 ezer alkalommal kellene előadniuk a Madison Square Gardenben a Gangnam Style-t, de éppen 10 Super Bowl nézőközönségét is kiteszi az érték.
Ha a Youtube a látogatottságának megfelelő ország lenne, akkor a harmadik legnagyobb volna Kína és India után. A Google szerint majdnem minden második internetező használja a videomegosztót, az Ad Age által nyilvántartott TOP 100 hirdető mindegyike futtat rajta reklámokat, ráadásul hamarosan előfizetéses csatornák válhatnak rajta elérhetővé.