A Facebook a chatszobákat is elkezdte tesztelni azért, hogy tovább fokozza az érdeklődést és az eltöltött időt az üzenetküldő szolgáltatásain. A felhasználók az "új" elképzelésnek hála beszélgetéseket indíthatnának a saját oldalukon keresztül, hogy aztán az ismerőseik szabadon csatlakozhassanak, akár meghívás nélkül is.
Ezeket a hírfolyamban is hirdetni lehetne, de persze a házigazdának lennének jogai a korlátozásra. A chatszobák egyelőre még csak a szöveges beszélgetést támogatják, ami azt jelenti, hogy a Google Hangouts egyelőre messze túlszárnyalja a Facebook megoldását.
A facebookos csoportokhoz képest a chatszobák egyszerűbbek és a kisebbek számára is könnyebben elérhető helyek lehetnek, melyeknek a lényege, hogy odakösse az embereket a Facebookhoz és a mobilos appjaihoz. Összességében úgy tűnik, hogy a több mint 10 évvel ezelőtt virágkorát élő chatszobák újra támadnak.