Nagy kérdés volt, hogyan teljesít majd az idei ünnepi szezonban az Apple Watch. Az Apple a mai napig nem közölt eladási adatokat az okosórájáról, de az IDC szerint a második negyedévben 3,6 millió darab fogyott belőle.
A vélhető siker ellenére az Apple Watch útja közel sem olyan, mint az iPhone-é vagy az iPadé volt. A mostani Black Friday viszont lehet, hogy változtatott ezen.
A kereslet megugrott a viselhető eszköz iránt az Apple boltjaiban, a Target szerint pedig az almás óra az egyik oka a rekordjuknak. A Best Buy is nagy keresletet jelentett.
Az FBR Capital Markets elemzője, Daniel Ives is megerősítette ezeket a jelentéseket, saját forrásokra és beszélgetésekre hivatkozva.
A szakértő becslései szerint a megnövekedett érdeklődés miatt az Apple csak a mostani negyedévben 5-6 millió okosórát adhat el.
Az Apple Watch helyzetéről akkor kapunk jobb képet, ha az új évben kiderül, mennyi került a karácsonyfák alá.