A YouTube társalapítója, Chad Hurley remek lehetőségnek találta a YouTube április 1-i viccét, amely szerint a népszerű videomegosztó megszűnik. A bolondozást Hurley marketingfegyverként használta fel, egy új videomegosztó népszerűsítése érdekében. Egy darabig nem lehetett eldönteni, hogy a húzása maga is kacsa-e vagy sem.
Hurley egy olyan üzenetet küldött szét a Twitteren, miszerint a YouTube bezár, ezért egy új videós oldalt indítanak, a http://MixBit.com címen. Ez teljes mértékben összhangban volt a YouTube bolondok napi viccével. A társalapító linkjén egy üzenet fogadta a látogatókat, hogy ahelyett, hogy egy helyben ülnének a YouTube megszűnése miatt, egy olyan oldalt adnak nekünk, ahol nem csak macskás videókat nézhetünk, de együtt hozhatjuk létre az ilyeneket.
A MixBit elképzelhető, hogy az a szolgáltatás lesz, amelyről Hurley korábban már beszélt a South by Southwest Interactive konferencián. Az AdWeek értesülései szerint egy olyan társplatformról van szó, amely nem a YouTube ellenfele lesz.