PewDiePie, vagy rendes nevén Felix Kjellberg arra kérte a rajongóit, hogy iratkozzanak fel a YouTube havi előfizetéses csomagjára, a YouTube Redre - és ezzel támogassák jobban az online videogyártókat.
A YouTube Red havi 10 dollárba kerül, és Kjellberg szerint azért lenne hasznos, mert a kisebb csatornák az egyre nagyobb arányban alkalmazott hirdetésblokkolóktól szenvednek.
A saját statisztikái szerint a felhasználóinak a 40 százaléka használ valamilyen reklámblokkolót. A PageFair ezt az arányt világszinten 41 százalékra becsüli.
Kjellberg a játékokról készült videóival lett híres, és jelenleg a legtöbb feliratkozóval rendelkező csatorna az övé a platformon. A keresetét annak köszönheti, hogy az ingyenes YouTube-on videohirdetések jelennek meg az anyagaiban.

Hangsúlyozta, a YouTube Red támogatását nem csak maga miatt kéri, hanem a többi videokészítő miatt. Ő maga sem szereti a reklámokat, és megérti, hogy miért használnak sokan hirdetésblokkolót.