A Yahoo az elmúlt években sorozatos bevásárlást tartott a startupokból, de persze voltak nagyobb befektetései is. Ilyen lehet a következő is, amelynek során a YouTube legnagyobb tartalomszolgáltatójára, a Fullscreenre akarnak lecsapni. A havi 3 milliárd megtekintéssel büszkélkedő céggel a Yahoo azt reméli, hogy a fiatalok közé is beférkőzhet - ez volt a céljuk egyébként a dizájnváltásokkal és a Tumblr felvásárlásával is korábban.
A Fullscreen eredetileg 2011-ben jött létre, azonban gyorsan a legnagyobb, független csatorna lett a YouTube-on, ahol azóta havi 3 milliárd egyedi megtekintése és 100 millió feliratkozott felhasználója van. Azóta a vállalatnak 150 alkalmazottja van.
A Yahoo mellett egyébként a Chernin, az AOL és a Comcast is érdeklődnek a Fullscreenért. A Yahoo a felvásárlással a hirdetésért felelős ágazatát próbálná meg jövedelmezőbbé tenni, illetve gondoskodna róla, hogy a YouTube riválisa - amin egy ideje dolgoznak - már eleve nagy nézőközönséggel rendelkezzen az indulásakor. Az már csak a hab lenne a tortán, hogy a YouTube így elveszítené a legnagyobb tartalomgyártóját.