A ComScore csütörtökön közzétett adatai szerint az elmúlt hónapban a Yahoo oldalai produkálták a legnagyobb forgalmat az amerikai weben. A Marissa Mayer vezette cégnek 2011 májusa óta először sikerült nagyobb látogatottságot produkálnia, mint a Google-nek. Ráadásul úgy, hogy a közelmúltban felvásárolt, 133 millió blogot összefogó Tumblr forgalmát nem vették figyelembe a toplista összeállításakor.
Mindez azt jelenti, hogy a Yahoo-nak „önerőből” sikerült megugrania a magas lécet – igaz, azt nem tudni, melyik leánykájának köszönheti a sikert. A cégcsoport legnépszerűbb weboldalai a Flickr, a Yahoo News, a Yahoo Finance és a Yahooo Answers. A vállalat idén májusban mutatta be a képmegosztó teljesen átdizájnolt és új szolgáltatásokkal kistafírozott változatát: nem lehetetlen, hogy éppen ennek köszönheti a pofás forgalomnövekedést.
A ComScore jelentése szerint a Yahoo oldalai alig két százalékkal tudtak nagyobb forgalmat összehozni, mint a Google-éi – köztük a Blogger és a Picasa. Nem túl jelentős előny, főleg, ha tekintetbe vesszük, hogy a ComScore adatai hónapról-hónapra változnak. Az eredmény mindenesetre jó hír Mayer számára, aki alig egy évvel ezelőtt vette át az irányítást a cégnél.