A Nielsen egyik legfrissebb tanulmánya szerint közvetlen kapcsolat mutatkozik a Twitter használata és egy adott tévéműsor nézettsége között. A szakértők 221 műsort vizsgáltak meg, és 29 százalék esetében jutottak arra, hogy minél több tweet érkezett az adott tartalommal kapcsolatban, annak a valós idejű értékelése annál jobb lett.
48 százalék esetében azt fedezték fel, hogy amikor egy népszerű műsort vetítettek, a tweetek száma jelentősen megugrott. Összességében tehát sok tweet jelentősen emelheti egy műsor sikerének a valószínűségét, míg a másik oldalról egy jó anyag miatt biztos, hogy jóval több tweetet küldünk szét.
Az elemzőknek ezzel ismét sikerült megerősíteniük, hogy a Twitter nagyon jelentős szerepet játszik a modernkori televíziózásban. A Twitternek sem kellett több, az eredményen felbuzdulva kijelentették, hogy olyan eszközzé váltak, amely elengedhetetlen a tévések számára a nézettség növelésében.