Ideje túllépni a FarmVille-en. A Facebook idén mindent megtesz, hogy az igazi játékosok kegyeit is elnyerje - azokét, akik nem sajnálnak időt és pénzt áldozni a játékokra. A közösségi óriás közreműködésével 10 felsőkategóriás cím jelenik meg idén az oldalon.
Az új játékokba olyan elemek kerülnek be, mint a tartalmas történet, a minőségi grafika vagy a teljesképernyős mód. A címeket nem a Facebook készíti, hanem külső fejlesztőket támogat, cserébe pedig 30 százalékot kap a játék közbeni bevételekből. A közösségi oldal tulajdonosai nem zárták ki annak a lehetőségét sem, hogy még több játék érkezzen, ha ebben a fejlesztők partnerek.
Az elsők között volt a múlt hónapban startolt Offensive Combat FPS , amely már több mint 1 millió aktív felhasználót szerzett a Facebookon. A Rumble Entertainment a KingsRoad kalandjátékon dolgozik, míg az NWay a ChronoBlade-en.
Természetesen a FarmVille 2 továbbra is a legkedveltebb játék maradt a havi több mint 10 millió játékosával, de a Facebook reméli, hogy azok a címet is népszerűek lesznek, amelyekre több időt és pénzt lehet áldozni.