A Facebook az eddiginél több visszajelzést szeretne gyűjteni arról, hogy a felhasználók miért rejtik el a hirdetéseket, és milyen reklámokat szeretnének látni. A közösségi oldal frissíti a hírfolyamon megtalálható eszközét, amellyel a hirdetéseket lehet elrejteni. Azt szeretnék megtudni, miért nem tartjuk odaillőnek az adott reklámot.
Az elrejtéskor ezentúl azt is meg lehet mondani, mi nem tetszett nekünk az adott tartalomban. A Facebook célja az, hogy kiderítse, ilyen esetben nem elég hatékonyak a hirdetései, és egyszerűen rosszul megválasztott anyagot jelenítettek meg, vagy pedig nem megfelelő, esetleg sértő az adott reklám. Az utóbbi esetben korlátozzák majd a hirdetés megjelenését, mert vélhetően mások sem örülnének neki annyira.
A Facebook folyamatosan változtatja az idővonal algoritmusát, amely azért felelős, hogy kiválogassa, vajon mire és kire vagyunk kíváncsiak. Időközben a hirdetéseket tekintve is nagyra nőtt a közösségi oldal, Amerikában a második a piacon a Google mögött.