Szakértők szerint ahogy a Yahoo és a Microsoft fejlesztik a keresőjüket, felhasználókat és bevételeket vonhatnak el a piacvezető Google-tól.
A felmérést elkészítő Keynote Research arra kérte a résztvevőket, hogy öt népszerű kereső segítségével találjanak információkat bizonyos termékekről, áruházakról, valamint válaszoljanak meg kérdéseket. A Yahoo felhasználóinak 86 százaléka elégedett volt a keresési találatokkal, ez az arány a Google esetében is épp ugyanekkora volt. A Yahoo látogatóinak 81 százaléka biztosan később is használná a keresőt, a Microsoft esetében ez csak 61 százalékos volt. A Google-látogatók 92 százaléka hűséges.
Összességében a legtöbben a Google-t kedvelik. Az oldal látogatóinak kétharmada elégedett volt a kérdésekre adott válaszokkal, noha a Yahoo vagy a Microsoft többször adott jó találatokat. Úgy tűnik, az emberek ragaszkodnak a Google-hoz, talán a sebessége miatt, amely mindkét nagy vetélytársnál jobb.
Yahoo: Az én indexem nagyobb
Hirdetés
Hirdetés