Tavaly májusban a keresőcég I/O konferenciáján komoly érdeklődést keltett a következő generációs Google Maps bejelentése, ugyanis az alapos ráncfelvarráson túl jelentősen közösségibb és informatívabb is lett a termék; már nem csak egy térképszolgáltatásról van szó, amellyel nagyrészt A-B útvonaltervezésre nyílik lehetőség.
Az új Google Maps célja releváns és érdekes információk egy térkép kontextusában való megjelenítése lett, így ha például rákeresünk a kávé kifejezése, akkor megmutatja a közelünkben lévő összes ismert kávézót. A megfelelő vendéglátó egység kiválasztását elősegíthetik a térképen látható helyekről mások által írt vélemények.
A hónapok óta nyílt béta formájában bárki által tesztelhető új Google Maps mostanra elkészült, az üzemeltetők tegnapi blogbejegyzése alapján az elkövetkező hetekben lassan már világszerte és alapértelmezetten mindenkinél a frissített változat fog megjelenni.
(Forrás: Google, 9to5Google)